LITE BILDER

är egentligen för trött för att blogga eller lägga in bilder. men ni kan få någon.. jag måste säga att jag längtar tillbaka lite nu på en gång. så extremt skönt med värme och sol. men fortfarande mysigt med julen och snön! men just nu känns allt så känslosamt. jag behöver nog sömn.. massor med sömn. det som man så länge längtat efter är nu slut. på bara en kort stund när man tänker tillbaka. vad händer nu? vad ska man se fram emot? det ända jag kan tänka på är 1 månad utan min pojkvän, om inte mer. även om man försöker tänka positivt.. så finns det alltid där i bakhuvudet. jag längtar inte efter februari! jag ska fundera ut något riktigt bra nyårslöfte. så jag har något att kämpa för, något att sträva efter. det ska bli spännande att se vad det nya året har att erbjuda!

blev inte många, men några i alla fall. kommer fler i morgon. då tänkte jag göra det lite organiserat!

Kommentarer
Postat av: Frida

Så härligt!



Så ni firar inte heller jul ihop? :( tiden går fort vännen, du får tänka tillbaka på semestern :)

2009-12-20 @ 22:12:01
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Silje Bredesen

Oioi, så brun du har blitt! Heldig du som har farge i vintermånedene. Ser ut som du hadde en fantastisk reise! Og gud, hvor kule tatoveringer du har! :-)

2009-12-21 @ 00:28:20
URL: http://siljebredesen.com
Postat av: Frida

Mm förstår det, men tiden går så fort, du får se till att sysselsätta dig så tiden går ännu lite fortare :)

2009-12-21 @ 07:51:04
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Anton..

Meeeen vilkaaa tööötingar =)

2009-12-21 @ 19:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0