BILDER DEL 3

lägger upp några bilder nu, det tar en evighet för en bild! men lägger upp många fler av alla olika tillfällen när vi kommer hem. i olika inlägg så blir det lite ordning på det hela. dagen igår var jätte bra! så micke fick en lyckad födelsedag. safarin va riktigt bra. idag badade vi med en delfin. jätte mjuka och sköna. sjukt söta djur är det! jag skulle vilja ha en hemma. eller jobba med dom. då skulle jag definitivt längta till att gå till jobbet. det kostade 69 dollar per person, lite dyrt för 30 minuter. men lätt värt det! lite besvikna att vi inte fick simma runt med den, fick bara stå i vattnet och massera, kramas, pussas och kasta boll/sten.  

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag gillar bilderna skarpt! :)

Speciellt delfinen.

Och apan.

2009-12-14 @ 14:51:30
URL: http://johnsson.blogg.se/
Postat av: Helena

Åh vad härligt det ser ut! Jag är inte alls avis! Haha. Hoppas ni njuter av värmen! Här är det -5 grader idag! ;)

2009-12-14 @ 20:31:53
URL: http://hellii.blogg.se/
Postat av: Lisa

fasen vad häftigt! har alltid velat åka på safari o simma med delfiner. hoppas ni har det bra!

2009-12-16 @ 12:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0