MADRID

nu har micke åkt till madrid, för att möta real madrid. sjukt tycker jag. mikael lustig vs christiano ronaldo, det går nog fint. haha. ska se matchen i morgon kväll klockan 22 på tv. jag hade gärna sett den live om man säger så. men man kan ju inte få allt som man vill.. ne. frågan är vad jag ska sysselsätta mig med dessa 2 dagar. idag vet jag, städa, sy och kolla på serier eller tv. vi hittade inget tyg igår, jätte dåligt med tyg i affärerna. men vi gick in på fretex, hittade ett par ljusbruna mocka byxor för 89 kr och en transparent tröja för 20 kr, som hittat. så nu har jag iaf lite att sy av. ska åka till ett annat fretex i morgon och se om jag hittar något annat, svart skinn eller mocka och ett rött rutigt. som skottarna har. ne, jag saknar micke redan. tur att jag har en symaskin som kan sysselsätta mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0