INGEN POST

haha lite komiskt, jag fick inget på posten idag. men sen när jag åkte iväg till fretex kom jag på att hur ska dom veta vart jag bor? vilken låda dom ska lägga de i. det står inte mitt namn på någon av dom. så frågan är om de redan har vart här med det, vart är det nu i så fall? får se i morgon, en vecka har gått idag och har de inte kommit i morgon går jag till bunnpris och frågar om dom fått in mitt paket. kanske kan hämta ut de utan lappen. har ju redan betalat. jag satte iaf upp en liten lapp med mitt namn på brevlådan. hoppas på att de kommer i morgon! då ska de blekas tänder, hiho. funderar även på att färga håret någon dag snart. kanske åker till solsidan i morgon och kikar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0