I SOFFAN

jag är trött nu. en lång dag i stockholm blev det. barkarby va bara skit. fick bara med mig lakan hem till gästrummet därifrån. sen parkerade vi bilen i solna, utanför råsunda. tog t-banan till stan. fick med mig ett par cykelbyxor från weekday, skor och t-shirt från h&m och en dust it. jacka blev det ingen, slut överallt såklart. får kolla i trondheim i stället. matchen blev kall, för det började såklart regna på oss på vägen dit så vi satt där blöta. jag fick ingen kram efter matchen och micke fick inte spela nånting, men annars va det kul! blev en bra dag. i morgon får jag kramas och pussas hur mycket jag vill, nice. måste upp klockan sex, jobbigt. men då får jag nog sova lite på tåget, i mickes famn. äntligen. har inte sovit så bra de här nätterna när jag sovit själv. nu slipper jag de på ett tag igen. ska försöka sova nu, god natt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej.



Jag tänkte bara säga att jag har den jackan du vill ha, helt oanvänd som du kan få köpa om du vill. Grejen är den att stl är bort och jag vet inte om det är 36 eller 38. (Jag är nog en klassik 36:a upptill)



Som sagt, helt oanväd (då jag köpte en typ likadan fast i äkta skinn just efter)



Maila mig om du är intresserad så kan jag skicka den.



2009-08-14 @ 16:18:59
URL: http://sja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0