GODMORGON

fast jag gick upp för två timmar sen, men de känns fortfarande som morgon. lika trött fortfarande. ska ta mig en dusch snart och fixa mig lite, så jag har de klart tills jag ska hämta micke. då ska vi på stan och försöka hitta tyg, måste ha nålar också. en bra idé. jag tror jag ska kolla på en mysig stickad tröja, för ikväll ska vi ju vara ute. jag har brist på varma tröjor. jag vill ha skinn tyg nu! om jag inte hittar så ska jag gå till fretex eller någon annan second hand och se om de finns något billigt skinnplagg. de funkar ju också, gärna en lång skinnkjol. vill inte börja sy byxorna fören jag har tyg som ser ut som skinn, de jag har ser ut som en blandning av siden och skinn. nej, måste sätta igång. så jag hinner med lite, ikväll ska vi ju på festival!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0