DAGEN


började dagen på stan, spicy och lite affärer med evelina. köpte t-shirten i förra inlägget. skulle köpa en svart skinnjacka, men den på h&m fanns bara i storlek 40 och 42. som vanligt. sen kom jag hem, familjen johnsson/bånghammar väntade på mig hemma. mysigt. ellen har blivit stor och pratar hur mycket som helst. max har blivit en liten tjockis, eller en stor tjockis. vi åkte hem till farmor senare och fikade. sen åkte jag och mamma till hälla och handlade. där blev det en antisvett från apoteket, två hårfärger och en mascara. måste köpa med mig hårfärg, för den finns inte i trondheim. den fanns, men är alltid slut. så i morgon färgar jag håret lite och ska umgås med evelina, får se vad vi hittar på. beror lite på vädret. på onsdag åker jag, johanna och simon och kollar på sverige-finland. skoooj. kanske shopping någonstans på vägen? jag vill gärna ha en svart skinnjacka. annars får jag köpa en i norge, dyrare. men har hittat en på zara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0