BALI

jag började med att sova två timmar efter jag skjutsat micke. gick upp, fixade mig och åkte för att hämta honom igen. åkte till en affär och kollade på gummistövlar, hittade dock inga som dög. men hittade uggs däremot. som jag nog ska köpa sen. det gör att man längtar lite tills det blir kallt. så mysigt. men idag kändes det lite som höst, blåsten och kylan. när vi va på affären kom jag på att vi kunde köpa hårfärg. så vi åkte till solsidan, jag köpte en blond toning, ska göra det i morgon. men nu är jag sugen på att ha mörkare i botten, som på bilden jag la upp förut. ja.. frågan är om jag lyckas göra de själv? om jag ska våga chansa. vi tog en fika på bar & blåbär och läste i en rese katalog. vi ringde apollo när vi kom hem och preliminär bokade en resa till bali. förmodligen så blir det de! spännande. jag längtar jätte mycket redan. 4-20 december blir det i så fall. sen på kvällen mös vi på ciao bella med kanske världens godaste carbonara. så har vår fyra månaders dag sett ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0