friday, im in love!!

ska gå ner på stan om ca en timme. ska lämna tillbaka byxdressen som jag köpte häromdagen. så ska jag gå in på h&m och kollade om jag hittar något annat i stället. ska se om min gråa väst finns där i svart. för jag är kär i den. så en till vore inte fel. så vill jag ha ett par byxor därifrån, men vet inte om de finns här. återstår att se. måste hitta en hårfärg också, men den är slut överallt! ser inte bra ut i huvudet nu alltså. men jag vågar inte riktigt prova någon ny. för jag vill inte bli gul.. stort problem är det faktiskt.

jag saknar mycket hemifrån, men jag vill ändå inte åka hem. så jag är lite delad av känslor. men jag vet vad som lockar mest i alla fall. men jag saknar mina vänner! min familj, har ju sån tur är geisha med mig så henne slipper jag sakna. fotbollen vet jag inte om jag saknar speciellt mycket men visst är de lite tomt utan den. men inte så det gör ont i hjärtat. men tjejerna i laget saknar jag ju såklart endel. ja nu när jag tänker efter så saknar jag det.. inte just fotbollen i sig, men sammanhållningen. haha ja.. bilen saknar jag att ha också. men det är inte hela världen när man får ha annat.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0