SÖNDAG

det var en ganska tråkig match idag, 0-0. får hoppas på massor av mål 16 maj istället. jag sjukanmälde mig imorgon, så det ska bli skönt med sovmorgon 2 dagar. är ledig tisdag. skönt att få vila ryggen minst sagt. jag mår inte lika illa längre, men har i princip inte ätit någonting idag. 1 äpple och ytterst lite carbonara. nu väntar jag på att min man ska komma hem så vi kan kramas.

jag har lite idébrist och inte så mycket lust på bloggen just nu. det står still, det händer inget spännande i min vardag som är kul för er att läsa om..

vet ni vad, på yr.no stod det att det skulle vara bra väder i flera dagar. kan det vara sant? hoppas hoppas hoppas!

Kommentarer
Postat av: Runa

Fin vær ja, syns jeg ser snøstorm ute jeg..

2010-05-10 @ 14:26:26
URL: http://www.runasvendsen.blogg.no
Postat av: maria

gillar din blogg, riktigt mycket! :D

2010-05-10 @ 17:30:27
URL: http://mariadaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0