ONSDAG

jag sitter i soffan och vilar lite, har vart igång sen vi gick upp imorse. det var extremt skönt med sovmorgon! va pigg när jag vaknade 9 men sov lite mer till halv 10. somnade nästan direkt när jag la mig i sängen igår. idag bytta vi till sommardäck. på tiden. man va visst tvungen att byta till de första maj. men det visste vi inte. men nu är det gjort! sen åkte vi direkt till ikea och handlade lite nya tallrikar, skålar, kaffekoppar, en kniv, ljus och nya lakan. vi köpte de lakan jag ville ha när jag köpte de förra. så inatt kommer vi sova skönt. imorgon bitti kommer johanna, simon, ellen, max och papitjolo hit. när jag kommer hem från jobbet är dom förmodligen framme. så imorgon kommer bli en bra dag! jag har en del att göra idag innan dom kommer. så egenligen måste jag sätta lite fart nu. det är lite som måste städas, packa in alla nya tallrikar som är i diskmaskinen. behöver egentligen tvätta. men det hinner jag inte. så måste jag hinna fixa mig själv innan matchen börjar, den är klockan 7 idag. så jag måste sätta igång. hinner nog med ett inlägg till innan jag åker. vi hörs då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0