EN PAUS

dåligt bloggande från min sida. men jag känner verkligen inte för det. så då struntar jag i det helt enkelt. får se om jag får tillbaka suget om ett tag. bloggar är egentligen något negativt samtidigt som positivt, det är så mycket utseende fixering. just nu har inte jag världens bästa självförtroende. och att läsa andra bloggar gör det inte alltid bättre. det är så mycket man vill ha som man inte har. jag skulle behöva en paus från allt som har med internet att göra. så ja, jag tror jag tar en paus. fokuserar på viktigare saker i livet. vi hörs..

Kommentarer
Postat av: Runa

skjønner deg (: Så deg foressten på stjørdal idag (;

2010-05-14 @ 00:25:11
URL: http://www.runasvendsen.blogg.no
Postat av: Isa

Du får ta deg en god pause, og komme tilbake når du føler for det igjen:)

Blogging er absolutt ikke bare positivt og morro nei.. desverre.



Ha en fin helg:)

2010-05-14 @ 00:29:23
URL: http://www.isacathrine.wordpress.com
Postat av: Linn

skjønner at du er lei og vil tenke på andre ting. men håper du en gang kommer tilbake med bloggingen. Jeg elsker bloggen din, for du er en kjempeherlig jente :-) stå på!

2010-05-14 @ 01:01:27
Postat av: Andrea

Jeg håper virkelig du kommer tilbake, din blogg er veldig inspirerende :)

men først får du fokusere på det som er viktig for deg, så gleder jeg meg til du kommer tilbake! :)

2010-05-15 @ 01:29:23
URL: http://www.alindsetmo.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0