TRONDHEIM I MORGON

första inlägget i år.. nyår var riktigt bra. i morgon bitti åker vi till trondheim. hem till oss. det ska bli skönt men jag hade gärna stannat längre. jag ska försöka skaffa mig ett jobb snarast.. eller något. vill helst inte sitta i västerås i ungefär en och en halv månad och rulla tummarna. vill gärna vara i trondheim faktiskt! dessutom vill jag träffa micke den dagen jag får chansen. jag har inga bra känslor för halva januari och hela februari. jag måste hitta på något att göra, annars håller det inte!

när vi kommer hem blir det roligare inlägg! det är tråkigt att läsa utan bilder. jag ska dessutom försöka skaffa mig ett stativ så det blir finare och bättre bilder. ska fundera ut något kul att göra med bloggen, det behövs något nytt. så ge mig tips, vad vill ni läsa om? vad ska jag blogga mer/mindre om? vad som helst..

vi hörs i trondheim!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0