GOD NATT

ni anar inte hur skönt jag sov i natt i nya lakanen. det va första natten jag kände att det va riktigt skönt att sova ensam. älskar att sova i en nybäddad säng. hoppas att det är lika skönt i natt! förmodligen inte.. men känner mig trött så det ska bli skönt att sova i alla fall.

i morgon är planen att köpa en vedkorg, ram och griffel färg. så jag har lite att göra i morgon, får se om jag ska träna lite på gymmet också. mina ljumskar känns inte helt bra idag så får se hur dom känns i morgon. dagen idag blev inte som tänkt, inge stan och ingen bio. men det blev en rätt skön dag ändå. det går inte många bra filmer på bio nu! tråkigt. i morgon vill jag ha en mysig kväll med lets dance, god mat, cola och mys i soffan. god mat är så tråkigt att laga och äta själv, så det blir mest att jag gör nudlar. om det ska bli gott i morgon får jag nog köpa färdig mat. ciao bella är ju aldrig fel.. jag undrar när jag ska tröttna på de. jag rekommenderar er som bor i trondheim att äta ciao bellas carbonara. godaste jag ätit. som jag sagt några gånger nu...

nu ska jag kolla på ett avsnitt av nånting på datorn, sen sova. geisha ligger tätt intill mig och sover redan. måste stänga av elementet. hon är mitt element på nätterna! god natt

Kommentarer
Postat av: Marte

Geisha er så utrolig skjønn! :)

2010-01-22 @ 00:47:37
Postat av: ub & Alva

Vad fuskigt att G är nyklippt. Alva o Papi behöver verkligen klippas. Hoppas att pannbanden var bra i storleken, det svarta kommer snart med posten, det är färdigt. Du får klippa lite mer vid nosen, det syns på korten. Kram till er båda.

2010-01-22 @ 07:41:53
Postat av: josefin

mamma: hon är bara halvt klippt, magen och tassarna kvar. det värsta.. orkade inte ta allt. ja, haha de hänger över nosen lite. pannbanden va lite stora, fast sen när man vet dom blev dom lite smala tycker jag. skulle vilja ha dom något mittemellan så man slipper vika dom. fast de går bra ändå :) kram

2010-01-22 @ 11:19:35
URL: http://josefinjohnsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Geisha er så søt !

God helg :-)

2010-01-22 @ 17:17:41
URL: http://www.annafaa.blogg.no
Postat av: emmi

Åh så söt!!

2010-01-30 @ 22:58:43
URL: http://emmismode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0