SOVA VAR DET JA..

jag tycker inte om att jag är vaken så sent på kvällarna nu, det blir så svårt att gå upp dagen efter. det är bättre när micke är hemma (allt är bättre när han är hemma), då somnar vi innan 12 varje dag. ursäkta mitt micke tjat, men ja jag saknar honom som fan och det är lite väl ensamt nu. 10 dagar, 2 veckor, 10 dagar, 3 dagar(?) har/ska jag varit/vara utan honom nu på senaste/närmsta tiden. vi har inte setts många dagar alls denna månad. jag har aldrig spenderat så här många dagar ensam någonsin. bra jobbat av någon som alltid (nästan) är livrädd när hon är ensam. jag har nästan slutat fantisera om alla hemska saker som skulle kunna hända till och med (ta i trä). förut sov jag inte ens med armarna utanför täcket när jag sov själv. fegast i världen? ja, men inte längre! hur varm jag än var så höll jag allt under täcket. nu har jag avancerat, jag behöver inte ha armarna under längre. men fötterna kommer jag nog alltid ha under täcket när jag sover själv. det känns tryggast så..

nu måste jag försöka somna om jag ska kunna ta mig till gymmet i hyffsad tid i morgon. natti

Kommentarer
Postat av: Andrea

jeg vet ikke mo jeg skal svare på det her eller på bloggen min, men jeg bare sier det her.

siden du lurte på hva yndling betyr kan jeg forklare det, hehe.

hvis noen spør hvem som er yndling spilleren min på RBK, så spør dem om hvem jeg liker mest. :)

jeg håper du skjønte den forklaringen, er ganske dårlig til å forklare egentlig.. :)

2010-02-25 @ 01:25:36
URL: http://www.alindsetmo.blogg.no
Postat av: Anonym

akta andarna

2010-02-25 @ 12:34:53
Postat av: josefin

anonym: jag är inte rädd för dom, är mer rädd för levande människor

2010-02-25 @ 13:49:59
URL: http://josefinjohnsson.blogg.se/
Postat av: Anita

forstår at du savner pojkvennen din, bra du ikke er så redd for ä väre selv lenger da :) da har det iallefall kommet noe bra ut av dette :)

2010-02-25 @ 14:58:37
URL: http://blaaballong.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0