456789

det blev ingen soppa, rema har ju ingenting! det fanns varken nudlar eller tomatpuré. så jag kom därifrån med ett paket kyckling, 300 g kycklingfilé för 50 kr. billigt och bra. jag får göra soppa någon annan dag, när jag handlat på ica. där vet jag att dom har nudlar i alla fall, haha. åh så trött jag är. 23.15 landar micke i trondheim, så de blir en ganska sen kväll. bra att det är lets dance idag iaf. jag och geisha kan mysa till de med vindruvor. jag har dragit ner på cola och godis nu, undrar hur länge de håller i sig. en burk cola på 5 dagar. det är bra! nu börjar snart ghost whisperer, jag har mina rutiner varje dag! haha.

Kommentarer
Postat av: FILIPPEZ - JAG ÄR JU FUCKING KUNG

hehe söt vovve :p

2010-02-28 @ 18:35:33
URL: http://filippez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0