SÖNDAG

hejhej! jag sitter på balkongen i den extremt sköna solen och dricker cola. har skjutsat micke så nu är det bara jag och geisha. har precis ätit en carbonara från ciao bella. jag undrar om jag också börjar tröttna på den.. kan det vara möjligt? haha. det är inte den där "åh fyfan vad gott" längre. tråkigt. geisha ligger brevid mig i solen, hon gillar det. tänk att alla blir på bättre humör när solen är framme. de som bor i länder med sol och varmt året runt måste ju vara lyckligare fler dagar om året än vad vi är. så varför bor man då här.. bra fråga. men jag gillar sverige, mer än norge i alla fall. även om de inte är sol och varmt året runt. idag är det match, rosenborg-lilleström. klockan 20.00. jag gillar inte att matchen är så sent.. blir ju inte den här värmen då! jag ska visa er min nya kjol sen, jag stod och tog kort på balkongen. men jag hade visst åskådare så jag fick ta det där inne! haha, lite pinsamt måste jag säga. men vad gör man inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0