SÖNDAG

sitter och dricker te och äter muffins som vi bakade igår. det är väldigt ensamt måste jag säga. det gick fint att vara ensam så mycket som jag va när micke var borta i januari. men nu har jag vant mig med att ha honom här igen. det finns nog inget bättre än att bo ihop med den man älskar.

jag är väldigt trött idag, fast jag va ledig. det är de bästa med att allt är stängt på söndagar. man slipper jobba! i veckan jobbar jag måndag-fredag. skönt att vara ledig både lördag och söndag. för när man är ledig bara söndag känns det så kort tid, man hinner knappt slappna av. imorgon är ju inte micke hemma, så geisha får ligga kvar och sova tills jag kommer hem efter jobbet. dessutom tänkte jag åka ner på stan en sväng imorgon. jag tänkte försöka hitta något att köpa till mikael eftersom vi firar ett år idag. men jag har ingen aning om vad. sen på kvällen är det ju match på tv! ska se den med katarina och säkert michella också.

nu ska jag ta fram externa hårddisken och leta reda på lite bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0