im so in love, sent from above, you are the only one for me

coca cola, jag skulle kunna dricka hur mycket som helst just nu känner jag. tur att vi köpte de igår! de ska jag gotta mig med till matchen, godis också. jag måste bara säga att jag är lycklig, som fan. jag njuter av livet just nu. visst jag har inget jobb. men nu när det börjar bli sommar orkar jag inte bry mig om det. hade jag haft jobb hade jag inte kunnat vara här och träffa min bästa så här ofta. jobbet kommer, kanske i trondheim? finns fler här än vad det gör hemma i västerås. jag önskar bara jag kunde få umgås med mina vänner och familj samtidigt. men man kan inte få allt. tur att jag får ha min geisha med mig hit i alla fall. det är verkligen så bra som det kan vara när micke kommer till mig. då har jag alla som jag vill ha i närheten. men det händer allt för sällan. men det blir så mycket mer uppskattat då också. kvalitetstid är det bästa.

jag är sugen på en piercing, väldigt. men frågan är om jag ska eller inte och vart. jag är sugen på septum, i näsan som en tjur. en liten svart hästsko. men samtidigt vill jag ha tillbaka min i läppen, mitten på övre läppen. men de negativa är att man får ett hål där om man har i den länge. så, läpp, näsa eller ingen alls?


Kommentarer
Postat av: annis

hej :) ja jag skulle ju det, men det blev mkt mörkare än färgen jag hade innan.. haha! det var lite svårt att förklara hur jag ville ha det till frisören, för jag ville inte bli helt blond utan typ som jag hade fast med blonda slingor i. Men det blev tokfel verkligen, så nu är jag mörk i skallen. Så får se hur jag ska lösa detta. Är allt bra med dig? :)

2009-05-19 @ 20:59:18
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det blev fel som fan! hon skulle lägga mörkare i hårbotten bara och sen blonda slingor över resten, meeeen ack så fel det blev. vad bra :) jo här är det också bra tack.. väldigt trött bara, måste nog sussa snart haha :)

2009-05-19 @ 21:33:11
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: Evelina

näsanäsanäsanäsa :D

<3

2009-05-19 @ 22:24:59
URL: http://eveluskan.blogspot.com
Postat av: carro

tungan ju :)

2009-05-19 @ 22:27:22
Postat av: josefin

njaa, tungan vet jag inte :) känns så läskigt. haha :) carro, vad är din bloggadress? just nu känner jag för näsan, eftersom att jag alltid velat de :) så måste ju prova nångån och se hur de ser ut :D

2009-05-19 @ 23:03:08
URL: http://josefinjohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0