stugan

vi åket vid 5 tiden i morse, jag sov första timmarna. va hemma runt halv 12. åkte direkt till stugan efter att ha släppt av evelina. det regnar, riktigt tråkigt. min midsommar blir inte så roligare än fotbollen. men det nöjer jag mig med. sverige-italien. kommer bli spännande! ska mysa massor med geisha också! i morgon åker vi hem igen, mormor och morfar firar guld bröllop. sen åker geisha tillbaka till stugan. eftersom vi flyttar om ca 2 veckor så får hon va med de andra så mycket som möjligt nu. även om jag saknar henne.. 1 vecka och 5 dagar har vi kvar hemma för att vara exakt. då ska vi njuta. försöka iaf, måste packa en del. slänga gammalt som jag inte ska ha med mig. får se hur jag ska få med mig allt, på tåget känns omöjligt. iaf en vända.. nu ska jag kolla på försnacket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0