måndag

helt otroligt, mamma väckte mig kvart i 2. jag ställde klockan på halv 11 men den stängde jag tydligen av. jag kan sova hur länge som helst om jag inte ställer klocka. nu har jag ätit färsk fralla som mamma hade köpt. igår åkte jag och sanna som sagt till uppsala. vi skulle överraska sandra som fyllde 20. men sen skvallrade hennes mamma så det blev inte så mycket surprise. men det va trevligt. åt för mycket skit, så nu blir det inge mer på ett tag. kom hem vid 23.

jag hade spotify installerat på förra datorn, hur funkar de när man byter dator? fattar nada. man måste väl inte fixa en ny spotify användare. bara installera de? evelina, du vet. tell me!


vad bjuder dagen på då... ingenting alls faktiskt. ska nog bara åka och köpa tidningen cafe.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hihi, otekniska Josefin. Det är bara att ladda ner själva programmet igen =] sök på download spotify på google och sen tror jag det är första eller andra länken eller något sånt =] lycka till.

KRAM <3

2009-06-08 @ 17:32:05
URL: http://http:/eveluskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0