jag är svettleffe just nu

feber har jag nog. kanske ska ta febern? ah. senare. fortfarande sjuk alltså. svettas! hoppas det går över till lördag. orkar inte åka bil i ca 7 timmar såhär. ja för på lördag drar den grå bilen till helsingborg. bilsemester, wiho. när vi ska till malmö ska vi shoppa på monki. underbart bra. så jag måste spara pengar till de. idag ska jag hänga med palle, allt för länge sen. jag är kanske som en sombie, men de gör inget. vi ska se derby, vsk - syrianska. nu måste jag duscha eller nått. så jag kanske blir lite piggare. ska nog peela mig med kaffe också. det är skönt.

Kommentarer
Postat av: paulina

då är jag smörbritta

2009-06-11 @ 12:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0