danmark

min förkylning är inte bättre än. hostar massa slem, inte så mysigt. snuvig som fan så måste köpa nässpray. fortfarande ont i halsen ibland. eller den är mer tjock så det inte går i så mycket.

igår va vi i båstad. väldigt mysigt där måste jag säga! fick träffa min kärlek. underbart. men nu saknar jag honom sjukt mycket igen. det är inte lätt. det finns inget så bra som kärlek. vi gungade i sanden och kollade ut över vattnet, kastade macka och kramades på bryggan. ja, jag älskar det.

idag blir det danmark, om evelina vaknar någon gång. vi gick upp och åt frukost, den stänger halv 10. nu sover hon igen. men jag orkar inte somna om. det känns väldigt jobbigt. vi tar båt över till danmark. lämnar bilen kvar här. det har blivit lite dåligt med bilder dom här dagarna. men ska ta tag i det idag känner jag. imorgon ska vi se sverige-vitryssland i malmö. men åker till malmö tidigt så vi hinner shoppa på monki. det längtar jag till. blir en bra dag.

nu ska jag ta och fräscha till mitt sjuka jag. med en massa oönskade finnar.

Kommentarer
Postat av: Mr. Incognito

sv; va så lite:) låter trevligt:) bara tatt dte lugnt o degat typ, bakat lite under solen, vart skönt:) Haft en bra dag ida? Hoppas förkylningen e bättre nu?



htpp://www.sinner.blogg.se

2009-06-15 @ 19:00:26
URL: http://htpp://www.sinner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0