dåliga dagar

bra väder idag med, det såg lite mörkt ut när jag skjutsade micke till träningen. men nu är de iaf 20 grader i skuggan. ska ner på stan en sväng. jag känner köp behov. när man har en lite dålig dag vill man bara shoppa, för att förhoppningsvis må lite bättre. jag hatar såna här dagar, när man känner sig ful oavsett vad man tar på sig. och att allt man har i garderoben är fult. ja, det är inte lätt. senare blir de nog ikea igen. får se vad vi köper den här gången, nån kudde till iaf och dukar. min mage krånglar. nästan varje dag. lite små jobbigt, men de känns som att man inte kan göra något åt saken. det är helt otroligt, har inte setat vid datorn nästan nånting sen jag kom hit. men snart så kommer de tillbaka. när de bara blir jag och micke, haha. så då blir de förmodligen bättre uppdatering. jag längtar till 17 juli. när jag fyller. då ska vi åka iväg nånstans och mysa i några dagar. vi hörs, kanske ikväll. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0