åker hem till sverige på söndag!

nu har vi vart på stan och köpt skorna, vart på lerkendal och spelat fotboll. nu är vi hemma, ska klippa geisha. senare ska vi äta på ciao bella. hoppas det är gott. jag ska nog prova carbonara. jag är hungrig redan nu. igår åt vi och fyra andra par från laget middag på frati. plankstek, jätte gott. efter tog vi några drinkar. så vi lämnade bilen på stan och hämtade den idag. jag har hittat en ny favorit drink, aloe vera. jätte jätte god.

på söndag åker jag hem till sverige! micke ska spela med landslaget i stockholm den 12e. så jag är hemma till torsdagen. åker och kollar matchen på onsdagen, åh jag är stolt. det får man vara, det ska jag vara. bäst är han.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh jag grinar nu när jag fick veta att du kommer hem. Jag saknar dig helt sjuuukt mycket! Vardagen är sig inte lik utan dig. Men jag ska kolla hur jag jobbar och klaffar allt så kommer jag självklart och hämtar dig på söndag.. allt för att få stjäla din tid! Älskar dig min vän, snart ses vi igen <3

2009-08-04 @ 16:42:37
URL: http://http:/eveluskan.blogg.se
Postat av: Rebecca

Ja du ska vara stolt! Grattis till han (er)! hihihi!

Kram på dig

2009-08-04 @ 17:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0