STOCKHOLM I MORGON

kollar på so you think you can dance just nu, med evelina. jag önskar jag kunde dansa så. fick precis tårar i ögonen för att de va så fint. dans är fint, när det är mycket känslor. i morgon ska jag få träffa min kärlek med massa känslor, hiho. saknar honom, konstigt va. på torsdag åker vi hem igen, torsdag morgon. så imorgon är sista dagen här, det har gått fort. spenderar större delen av dagen i stockholm i morgon. vi ska hinna förbi barkarby och gå lite på stan innan matchen. så vi åker härifrån efter ett. svänger nog förbi hummelsta för lite godis, en självklarhet när man åker förbi. tar med lite hem, för i norge finns de inte så gott godis och så mycket dyrare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0