MARLEY AND ME

vet inte riktigt vad jag ska göra av den här dagen! först och främst ska jag äta frukost och göra mig i ordning i alla fall. tänkte åka ner på stan. men det känns väldigt jobbigt. då måste jag betala parkering osv och mitt kort funkar inte i automaten. så då måste jag ta ut pengar, växla till mynt. jobbigt, eller hur? haha. men jag funderar på att åka till lade istället. där finns det några affärer också. jag är ute efter en ny sjal. en sån som man bara drar över huvet. nej nu kurrar magen, måste äta frukost. vi hörs senare. micke är borta till i eftermiddag så jag har mycket tid till att blogga idag skulle jag tro.

vi såg marley and me igår, det va länge sen jag grät så mycket till en film. kommer inte ens ihåg om jag gjort de. sorglig film. men jag lyckades skratta till mig tårar en gång också! så den va inte bara sorglig. men vill ni gråta lite, kolla på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0