GODMORGON

jag jesper och daniel ska ner på stan om ett tag, eller när dom har vaknat. när det nu blir, geisha är sugen på att väcka dom men hon kommer inte in där. eller hon är nog rättare sagt sugen på att gå och sova med dom. hon är en slö hund! jag ska försöka hitta en jacka, kanske en mössa.. det behövs ju faktiskt. i morse va det endast 4.9 grader ute.. sjukt kallt. fast det regnade inte så mycket så det va okej ändå. vi är nog uppe på två veckor nu, med regn varje dag. det är inte kul alls faktiskt. jag kommer uppskatta vår bali resa ganska ordentligt tror jag allt! inte jätte länge kvar. kommer bli jätte skönt!! att få umgås med bara micke två veckor i streck är ju underbart bara de. nu ska jag klä på mig lite. jag behöver en självförtroende boost, hur får man de?


Kommentarer
Postat av: Anonym

umgås ni inte varje dag annars? :P

2009-09-30 @ 14:27:34
Postat av: josefin

jo det gör vi, men inte hela dagarna non stop :) och inte varje dag i 2 veckor.

2009-09-30 @ 15:23:37
URL: http://josefinjohnsson.blogg.se/
Postat av: juliaa.

snygg blogg du har :)

2009-09-30 @ 17:15:50
URL: http://jjuliarosen.blogg.se/
Postat av: Jannike

Självförtroendeboost?! MEN Tänk på alla mål du har gjort, alla bra matchter du har spelat^^ Minns du när vi mötte det där stockholmslaget borta? Du gjorde ett skitsnyggt mål, 3-2 tror jag det var, och så utbrast du: "Det är så enkelt".. Ojoj, det är klass på det^^



Annars, det är helt okej att vara ego och tycka att man är grym, och det är du värd! ;)

2009-09-30 @ 17:57:06
URL: http://jannikesvedin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0