SAFARI, DELFINER OCH APOR

micke ar ivag pa gymmet och tranar, sa jag passar pa att sitta har en stund. har bara legat vid poolen idag. lunchen va inge vidare och till middag ar det seafood. jag ater inget sant sa vi gar ut och ater ikvall. skont att komma ivag och gora nagot pa kvallen iaf. vi somnar fortfarande innan 10 varje kvall. men det ar riktigt skont! for vi gar upp tidigt. det ar en vecka kvar idag. det kanns bra. vi har en del saker inplanerade, safari i morgon och ut och ata pa kvallen kanske, eftersom micke fyller. beror pa vad micke kanner for, jag vill ut och ata! simma med delfiner mandag. sen kanske vi aker och ser pa apor i skogen nagon dag senare i veckan. jag ar sa sugen pa att bleka tanderna! men vi gick till en tandlakare har och kollade. det kostade mer an i sverige! valdigt trakigt.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Oi, safari høres gøy ut!

Jeg har svømt med delfiner, og det var en opplevelse du kan glede deg til:)



Digger stilen din, og bloggen!

2009-12-13 @ 17:47:11
URL: http://wheninromeck.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0