TROMSÖ - RBK

jag är trött, svider i ögonen. jag funderade på att ta en powernap men jag skippade det. får sova tidigt ikväll istället. ska till katarina och se matchen. michella och oscar kommer dit också. blir mysigt. då får geisha leka lite med oscar! ska äta antingen chinese eller wokaway. jag är sugen på wokaway, så får se vad det blir. katarina va mindre sugen på det, hehe. jag tror hon bor för nära. det är ett plus för mig, att jag inte äter det så ofta eftersom det inte ligger runt hörnet. där har jag ciao bella istället. det är synd. för det är ju så sjukt gott, men ändå kan man äta det för mycket att det blir äckligt till slut. jag ska ge geisha mat nu, sen ska vi ta en liten promenad. det är faktiskt sol just nu. jag tänkte ha på mig min nya blus idag. jag satte på mig den, men jag frös. så det fick bli något enkelt och bekvämt. om jag hinner tar jag en outfit bild sen. nu blev jag plötsligt lite nervös inför matchen ikväll.. jag hoppas det blir en bra match.

Kommentarer
Postat av: Runa

Begynnerå bli lang nåkk periode med kulde no ja! Ja vi får gjre det ;)

2010-05-02 @ 17:03:23
URL: http://runasvendsen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0