GÖTT

maten blev hur god som helst. men vi gör det bättre nästa gång, lite mindre av vissa saker och mer av andra. då blir det perfekt. muffinsen blev också riktigt goda. så det va en bra dag i köket dvs. i morgon ska vi ner på stan, micke är ute efter en ny skinnjacka. shopping sugen efter dagens rensning av kläder. tredje dagen vi är ner på stan på några dagar. men mig gör det absolut ingenting. jag gillar det. jag vill ha mina skor nu, som jag beställde för många veckor sedan. lagom irriterad över det!

Kommentarer
Postat av: astrid

ah, nå fikk jeg lyst på muffins!

2010-03-09 @ 23:08:14
Postat av: Hanne

Hei !



du har meldt deg på månedens blogg på min blogg , og nå vil jeg bare si i fra om at vinneren ligger ute på bloggen. Og du kan melde deg på



neste månedens blogg også hvis du vil. Jeg lurte også på om du ville være så snill og legge igjen noen spørsmål på spørsmålsrunden min ? da hadde jeg blitt kjempe glad ! hanne - www.hannere.blogg.no

2010-03-10 @ 09:07:19
URL: http://www.hannere.blogg.no
Postat av: isabell

rekryteringsdag/kväll på manpower imorgon, ska du hänga med? :) anmäl dig på hemsidan.

2010-03-10 @ 09:25:57
Postat av: josefin

isabell: jasså! vad gör man där? vilken tid är de? :)

2010-03-10 @ 09:35:32
URL: http://josefinjohnsson.blogg.se/
Postat av: isabell

de ska anställa folk till typ barnehage, kontor, inkasso osv. de är under hela dagen, står inge tider alls

2010-03-10 @ 09:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0