SOMMARTID

jag kan ju säga att vi helt glömt bort att man ska ställa om klockan idag, sommartid! underbart. men mindre underbart att micke missade samlingen 11.15 på lerkendal. anna ringde mig och sa att jag måste skjutsa micke till flygplatsen för att de andra redan hade åkt. stress! men det gick fint. hade ju vart lite tråkigt om han missat flyget. ikväll är det match! vålerenga-rosenborg. jag ska till fanny, äta tacos och se matchen. micke är inte hemma förren i morgon så jag och geisha får sova ensamma i natt.

blev inget bloggande igår, hade ingen lust över huvudtaget och ingenting vettigt att säga. vi var på handboll igår, såg byåsen-larvik. det var kul, jag gillar att se på handboll faktiskt. sen åkte vi hem och såg körslaget bland annat. 20.30-21.30 var det earth hour. vi släckte alla lampor och tände ljus, gjorde ni?


jag vill åka utomlands! eller bara ha sommar.. jag har aldrig kännt mig såhär blek, har inte solat på väldigt länge. jag vill kunna gå ut utan jacka, eller bara med linne och skinnjacka. det vore så himla skönt.

Kommentarer
Postat av: Ida

Kjempefint bilde :)

2010-03-28 @ 21:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0