NATTI

shutter island var ingen höjdare. varken jag eller katarina förstod speciellt mycket av filmen. så jag rekommenderar den inte. jag är mer kärlek films typen. men jag hade ju redan sett valentines day tyvärr. men det var mysigt i alla fall då, fast filmen inte va så bra. 

i morgon har jag ingenting planerat. vi får se vad dagen har att erbjuda. har i alla fall något att göra, måla! för idag köpte jag färg. har redan börjat måla pallen. ska måla andra omgången i morgon. sen har jag en hylla som jag först måste plocka ur innan jag kan måla. det blir lite jobbigt men det kommer bli fint! men jag känner att jag inte bara vill sitta hemma och måla hela dagen. får se om någon har tid att ses på en fika kanske.

vi hörs i morgon, god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0