JAG SAKNAR

Jag läste precis en väldigt fin text på min vän paulinas blogg. Jag fick gåshud och tårar i ögonen. Helt sjukt vad man kan sakna något så mycket. Det kommer aldrig bli samma sak igen. Just nu saknar jag allt som har med västerås att göra. Det gör lite ont i hjärtat.

Från paulinas blogg:
Jag brukar, med ganska jämna mellanrum logga in på en sida. Kollar nyheterna
och tycker alltid att så många namn fattas på samma lista varje gång.
Jag saknar att få gåshud och bli tårögd när någon gör mål. Åka för alldeles för tidigt för att de är roligast innan och efter. Saknar att höra Rebeccas peppande röst skrika. Se Josefins lite hån flin när hon dribblat bort tre plus målvakten. Och gjort mål på de. Springa brevid Anna och ha Ellen framför. Saknar trams och skratt. Jag har inte köpt några nya fotbollsskor iår. Inte ni heller antar jag, förutom Ellen kanske. Men du kanske inte har någon att konstatera med att adidas faktiskt är bäst. Sist men inte sämst så saknar jag att applådera och jubla när man förlorat med 0-11. Kan man inte ha lagfest utan att tillhöra ett lag? Jag saknar er och kommer alltid sakna att spela fotboll med er.

Kommentarer
Postat av: Milica

Är inte "Veckans blogg"-tävlingen klar snart?:O

2010-03-28 @ 13:18:31
URL: http://millli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0