DETOX

igår gjorde jag en detox med alginpackning på den gode fe. man smörjen in kroppen med alginpackningen, sen lindar man in sig i plastfolie. lägger sig i en maskin med värme, ca 40-42 grader varm. där ligger man i 40 minuter, jätte skönt! jag somnade en stund.

fördelar med detox:
- stärker immunförsvaret
- bättre blodsirkulation
- sover bättre
- mer energi
- mindre celluliter
- kan hjälpa till att gå ner i vikt
- friskare hy

det var riktigt skönt måste jag säga, så vill ni göra en så passa på nu medan det är billigare på den gode fe, 350 kr kostar det nu istället för 600. eller om ni vill köpa ett paket, 5 gånger för 1500 kr. dom rekommenderar att man ska göra det flera gånger. men jag kör nog bara på en gång. kanske om jag gör det en gång till lite senare.

den gode fe ligger i nardo center på andra våningen. hans baucks v. 1
nummret dit är 99127257 eller 48144166.

Kommentarer
Postat av: Isa

Ååh, det hørtes innmari godt ut. Og veldig fristende. Trodde det var noen sånne skumle (vonde) ting man måtte drikke eller noe jeg, hehe.



Så stilig det ble med den nye rullegardinen! Og de bokstavene passet så godt der.



Og skikkelig herlig det bilde av Micke og Geisha:D

2010-03-24 @ 18:59:25
URL: http://isacathrine.wordpress.com
Postat av: Flittig Lise

åhhh, det hørtes godt ut :)

2010-03-25 @ 13:20:50
URL: http://www.flittiglise.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0