UTTRÅKAD!

jag sitter och funderar på vad jag ska göra av morgon dagen. ska träna fotboll 9 på kvällen. men innan det då.. kanske åka och kika lite inredningsprylar. vill ha en ny matta. men jag har inte hittat någon fin på ikeas hemsida och inte på jysk. någon som vet någonstans där det finns en fin billig matta? vill ha en ljus färg. ljus beige kanske. jag skulle kunna spendera dagen till att dela ut cv också.. men jag vet inte.

jag har så tråkigt just nu. jag skulle kunna underhålla mig med en frågestund, men det finns nog ett problem. jag tror inte att så många av er som läser skulle ställa några frågor. så vi får nog vänta med det tills jag fått/om jag får fler läsare..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Berätta om fotbollsträningen! Var det kul? Gick det bra? Vad är det för lag? Osv.

2010-01-17 @ 22:48:43
Postat av: Andrea

Jeg kan stille spørsmål, og reklamere om spørsmålsrunden din om det blir noe, på bloggen min ;)



Her på stjørdal har vi en butikk som heter "Kremmerhuset" som det er mye kult egentlig. Vet ikke om det er noe der du/dere hadde tenkt da. Men det er en litt spesiell stil der ;) Bare ett lite tips ;)

2010-01-17 @ 22:54:16
URL: http://www.alindsetmo.blogg.no
Postat av: astri

jeg kommer med noen spørrsml om du har spørsmålsrunde! :)

2010-01-17 @ 22:59:12
Postat av: ub

Jag har stickat tre pannband till johanna i grått, vitt och svart. Jag har tre stycken till färdiga, Vill du ha och vilken färg i så fall? De är ganska breda men man vika dem på mitten, det gör jag med mina. Om du vill ha kan jag posta dem till dig. Hälsa G från mig och Alva.



Kram UB

2010-01-18 @ 08:36:43
Postat av: josefin

mamma: ja det vill jag! samma färger till mig :) geisha hälsar tillbaka. hon känner sig lite ensam nu när det bara är hon och jag.

2010-01-18 @ 10:15:05
URL: http://josefinjohnsson.blogg.se/
Postat av: Lise

Nydelig flette! Jeg og vil ha sånn:)

2010-01-18 @ 12:11:47
URL: http://www.flittiglise.blogg.no
Postat av: ub

Då kommer det tre pannband med posten de närmaste dagarna. Häls UB

2010-01-18 @ 12:20:44
Postat av: Ika

IKEA har inte alla sina på hemsidan, åk dit och kolla på dem istället. Där har de fler så kan du dessutom känna på maeterialet/tjockleken/nyansen och hitta den du vill ha. :)

2010-01-20 @ 16:38:47
URL: http://xxikaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0