TORSDAG

det blir inte så mycket bloggande de här dagarna, har ingen lust att spendera min sista tid med micke vid datorn. jag är stressad över det här, har en så jobbig känsla! men man måste väl försöka fortsätta vara positiv. men ibland går det mindre bra.. idag är det i alla fall ingen träning. träningen igår var bara jobbig. inget gick som jag ville. förutom att jag fick nummer 7 då. på lördag morgon åker vi på cup då, 2,5-3 timmar bort. det tar emot att åka, men jag vet att de kommer bli kul. även om jag har så extremt delade känslor inför de.

i morgon är det match! rosenborg-aik, det ser jag fram emot. någon som ska se den? det är bra att den är ute på lerkendal, då kan geisha följa med. för på kvällen ska vi på gala, ut awards. micke är nominerad till årets RBKer. så idag måste jag iväg och leta smycken. kör på ett säkert kort, den lilla svarta med axelvaddar.

Kommentarer
Postat av: Runa

Åå, jeg har så lyst til å se kampen i morgen. Men fikk ikke ta meg fri fra skolen.. Men kommer til å følge med på internett via telefonen! Vi får håpe på det beste :)

2010-01-28 @ 22:16:48
URL: http://www.runasvendsen.blogg.no
Postat av: Anna

Så bra du fikk nummeret du ville ha da :D !

Kampen er mens jeg er på skolen så fikk ikke lov til ta meg fri ;)

2010-01-28 @ 22:33:43
URL: http://www.annafaa.blogg.no
Postat av: Andrea

Jeg ville så veldig gjerne på kamp i morgen, men det er så synd at den går i skoletiden. Håper på det beste allikevel! :)

2010-01-28 @ 22:55:57
URL: http://www.alindsetmo.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0