TORSDAG

träningen i morse gick ju inte mycket lättare än förra gången. är trött i kroppen! men jag kämpade i en timme ungefär. i morgon blir det ingen träning i alla fall. och vet ni vad.. på lördag ska jag träna fotboll! jag hoppas att det kommer gå bra och att jag orkar springa en del. dessutom hoppas jag att det inte är nån löpning på träningen, haha. bara fotboll tack! i morgon åker micke bort i 10 dagar så idag ska vi bara mysa massor. får se om vi går ut och äter eller om vi lagar något. tror ni jag kommer sakna honom eller? det är tur att jag har geisha! bäst.

mina älsklingar! (jätte långhårig geisha)

Kommentarer
Postat av: Katarina

vad skönt att åka iväg lite! vilka åker du med/vad ska du göra där? :) micke åker ju på fredag så det blir lite ont om tid, men vi kan ta en bio sen när han är hemma igen. kanske innan dom åker bort i februari. jag vet faktiskt inte hur jag gör än.. får se om jag hinner få något jobb. om inte så åker jag nog hem första dagarna dom är borta, men är här när dom är hemma någon dag, sen blir jag nog här resten :) hur gör du? blir du kvar eller åker till oslo?



Jeg reiser med familien bare! Skal bare ha en liten ferie, kose meg og slappe av:) Så dumt at Micke skal være borte så mange dager! I tillegg til februar... Tror vi skal se Sherlock i helgen, du må jo bare være med, selv om Micke er bortreist? Det er jo bare koselig det!



I februar drar jeg nok litt hjem til Oslo, men vi må hvertfall prøve å finne på noe med gutta før de drar til Spania da! Men som sagt, du er hjertelig velkommen til å joine Sherlock Holmes i helgen!

2010-01-14 @ 16:53:41
URL: http://www.katarinaflatland.blogspot.com
Postat av: Anonym

hvilket lag skal du trene med :)?

2010-01-14 @ 16:54:05
Postat av: josefin

jag ska träna med byåsen! :)

2010-01-14 @ 18:37:09
URL: http://josefinjohnsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jo, jag vill men jag har inte nån ekonomi som tillåter det. KOM HEM!! Simon är borta hela vecka 4 så jag blir så ensam. Du måste komma hem!

2010-01-14 @ 19:50:01
URL: http://johnsson.blogg.se/
Postat av: Runa

Så artig at du skal prøve fotball, blir sikker bra :)

2010-01-14 @ 22:08:26
URL: http://www.runasvendsen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0