STYLE


linne från gina tricot, skinnbyxor från zara

Kommentarer
Postat av: Tina

fem av fem från mig=) kram

2010-01-11 @ 13:03:25
URL: http://tinazpicaboo.blogspot.com/
Postat av: Linda

Hej. Jag, min pojkvän & några kompisar är på väg att flytta Trondheim för att söka jobb. Undrar om det är svårt att hitta jobb där nu? Samt boende. Hur länge har du bott där ?? Mvh Linda

2010-01-11 @ 13:09:57
Postat av: josefin

Linda: vad kul! när ska flytta hit? :) vart bor du nu? boende har jag faktiskt ingen aning om.. eftersom jag flyttade till min pojkvän som redan hade lägenhet. jag antar och tror att det i alla fall finns lite mer jobb här än i sverige, jag har inte försökt få jobb fören nu egentligen. så jag har inte sökt/letat så mycket. sen beror det ju säkert på vad ni vill jobba med :) jag har bott här i ett halvår! hur kommer det sig att ni tänkte komma till just trondheim? :)

2010-01-11 @ 13:22:29
URL: http://josefinjohnsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

supersnyggt!!

2010-01-11 @ 15:37:41
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: ebru

snygg stil du har. och typ den sötaste människa jag sett!

2010-01-11 @ 21:43:22
Postat av: josefin

ebru: tack så mycket! gulligt av dig.

2010-01-11 @ 21:49:21
URL: http://josefinjohnsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej igen. Vi bor i Sundsvall just nu och har funderat rätt länge på att åka till Norge. Så då kändes det perfekt med Trondheim eftersom de inte tar överdrivet lång tid att ta sig hem om man skulle vilja det. Vi var där förra veckan för att kolla läget lite grann och det verkar ju vara en bra stad och ganska brett utbud inom många arbetsområden.Synd att det var fruktansvärt kallt då =) . .vi tänkte söka lite olika typ cafe /restaurang/butik. Killarna är väl mer inriktade på nått lager jobb. . Men är det lite dyrare med mat på affärer/ äta ute än hemma?? . . Är din pojkvän norsk? . . . Mvh Linda

2010-01-12 @ 01:33:34
Postat av: josefin

Linda: det är en väldigt mysig stad! men ja, det är riktigt kallt tyvärr :) jag tror att det finns en del jobb att söka, jag sökte ett deltid på vero moda igår, där sökte dom tex 4 stycken deltid och en heltid. så det känns som att det finns en del :) säkert inom lagerarbete också! maten är ganska mycket dyrare ute här, tex en carbonara där vi brukar handla kostar 99 kr att ta med hem. lite dyrare att äta där då. i affärerna är det lite dyrare än vad det är i sverige. man får en liten chock över hur dyrt det är faktiskt. kött är riktigt dyrt! så det är ett tips att köpa med från sverige om ni kan. min pojkvän är svensk, men spelar fotboll i rosenborg. han spelade i sundsvall innan :)

2010-01-12 @ 10:33:49
URL: http://josefinjohnsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja vi har hört det förut också så vi tänkte köpa med lite basvaror. Märkte det när vi var där också att det satt lappar lite överallt om att olika sökte extra ialf.. Det verkar lovande. Men tack för alla bra svar. ! =)

2010-01-12 @ 22:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0