STATIV

var nyss iväg och hämtade en bil, att vi aldrig kan få en svart!! en silver fick vi. jag hoppas att vi någon gång kan få en svart. när jag köper bil ska jag ha en svart eller en vit. efter det åkte vi till clas ohlson och köpte en wookpanna. vi ska göra nudlar idag, som vi lärde oss på bali. hoppas att det blir lika gott som där. sen kollade vi även på ett stativ på clas ohlson, men dom va riktigt dyra, ca 700 kr. så vi åkte till jula, där hittade vi ett för 199 kr! riktigt bra. så nu ska jag prova om det funkar med min kamera. sen är det bara fota fota fota om det fungerar. så håll tummarna!

tänkte ladda upp bilder från nyår nyss. men eftersom vårt internet inte funkar och jag använder grannens så går det skit segt! så vi får nog vänta ett tag med det. men sen blir det bild bomb, jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0