SÖNDAG

äntligen hemma i soffan! blev en lång resa hem, vi åkte lite tidigare än de andra men istället så åkte vi fel tack vare gps:en. helt plötsligt säger den "ta färjan".. vi tog ju ingen färja dit precis. så vi fick ändra på gps:en till en annan väg. den väljer den väg som den tycker verkar bäst, vilket inte var riktigt rätt idag. men efter några timmar var vi hemma iaf. efter en omväg på ca 40 minuter! geisha blev glad att se mig i alla fall, sötnosen. nu har vi ätit ciao bella. ikväll blir det endast mys i soffan, jag ska faktiskt få massage nu. jag kommer saknar min pojkvän i 2 veckor från och med i morgon bitti. jag gillar det inte alls.


bilden är från matchen i fredags, katarina som är fotograf. lånade den från hennes blogg!


Kommentarer
Postat av: hanne - melde deg på månedens blogg ?

Fint bilde !

2010-01-31 @ 19:44:44
URL: http://www.hannere.blogg.no
Postat av: Ika

Skoja inte vad hunden din ser søt ut där :)

2010-02-01 @ 16:36:19
URL: http://xxikaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0