SÖNDAG

det första jag kände när jag vaknade va vilken jäkla träningsvärk jag har! det är sjukt att man får sån träningsvärk av en fotbolls träning när man ändå har tränat på gymmet. stel som en pinne är jag idag. jag hade planerat att träna idag, fast det va innan jag visste att jag skulle festa igår och ha världens träningsvärk idag. så det blir inge med de. tänkte klippa geisha istället, det behövs verkligen. måste städa lite också. men först och främst ska jag äta upp min carbonara som jag åt igår. gooott. vi hörs om ett tag.

saknar min mikael, geisha saknar honom extremt. hon är inte sig själv riktigt, lite deppig. hon är orolig hela tiden. stackarn. hon gillar inte när någon är borta, det är som bäst när båda två är hemma. bara 8 dagar kvar..

Kommentarer
Postat av: Andrea

Ja, jeg trengte litt klær nå! hehe :)



Forresten, jeg drømte om deg i natt, har skrevet om det i det siste innlegget på bloggen min ;D haha :)

2010-01-17 @ 15:58:22
URL: http://www.alindsetmo.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0