PH MARATON

fikan var mysig, sen åkte vi hit en stund. känns väldigt skönt att ha träffat svenska tjejer här! nu ligger jag i sängen och ska kika på de nya paradise hotel avsnitten som kommit upp på tv6. vi saknar micke, väldigt mycket. men nu är det "bara" onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag kvar innan vi får träffa honom. vet inte vilken tid han kommer hem på måndag men då får vi i alla fall ses. i morgon måste jag nog städa lite. sovrummet ser för jäkligt ut. kläder överallt. som det brukar vara. vet ni vad, i morgon är det ju faktiskt oman-sverige på tv4 kl 16.25. det får ni inte missa. jag kommer defenitivt inte göra det! nu ska jag kika ph, vi hörs i morgon. natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0