ONSDAG

jag är så trött nu, vill bara sova en stund! men ska hämta micke om inte så länge, ungefär en timme. vi ska ner på stan och shoppa lite. han har bara en träning idag och i morgon, det är skönt. då hinner vi umgås lite extra de här dagarna. jag känner mig stressad, för att vi har så lite tid tillsammans. men men.. det är så det är. tyvärr. ikväll på träningen ska jag få byåsen kläder. eller ja, köpa. jag hoppas på att jag får nummer 7. håll tummarna!

mickes t-shirt, väst h&m herr, byxor gina tricot.

Kommentarer
Postat av: astrid

byåsen har fine drakter! lykke til med nummeret :D

2010-01-27 @ 18:01:40
Postat av: Hanna

Så kult håret ditt var! Hvordan får du det sånn? :)

2010-01-27 @ 22:15:01
URL: http://www.hannastrands.blogg.no
Postat av: jesper

jeansen är klara nu. dom blev lite smalare typ från låren ner. eftersom att jag sydde in dom förra.

2010-01-28 @ 00:31:37
Postat av: josefin

jesper: okej, bra! :)

2010-01-28 @ 14:43:23
URL: http://josefinjohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0