ONSDAG

har precis vart på ikea och handlat lite saker! svängde in på ica också och köpte en sallad som jag nyss har ätit upp. gott va det. köpte bland annat nya lakan till sängen, hittade jätte fina och sköna för 599 men det tyckte jag va lite väl dyrt så det fick bli andra lakan för 349 istället.  köpte också ljus, servetter, två handdukar! dom blir så skitiga på en gång när man har vita, bra att dom endast kostar 5 kr styck eftersom att vår tvättmaskin nere i källaren har frusit så det knappt går att tvätta. tvättmedlet ligger kvar i en stor fryst klump. jag önskar att vi hade en tvättmaskin i lägenheten!! nu ska jag byta lakan så det blir lite fint i sovrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0