MORGONTRÄNING

har precis kommit hem efter lite mer än en timmes träning. det var skönt, jag känner för att komma i form på riktigt. dessutom fick jag ett enormt sug efter fotboll när jag satt där på gymmet för mig själv. det är så mycket roligare att träna tillsammans med massa andra. kanske dags att dra tummen ur röven och göra något åt saken.. nu ska jag duscha, får se vad jag gör sen. micke tränar till ungefär 4 så jag har hela dagen. kanske åker till ikea om jag orkar. annars gör jag och micke det senare.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja men på helger är det tillåtet :) det är det jag lever för nu, räääknar ner till fredagen så man kan få i sig drogen haha.

2010-01-08 @ 10:57:13
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0