DIV 2...?

mina innomhus skor har kommit nu, skönt! mamma och pappa skickade dom på posten. på lördag är det träning utomhus och på söndag är det innomhus träning! det ser jag fram emot. tills dess ska jag vila mina ljumskar, eventuellt träna på gymmet i morgon lite lätt. hade ont i ljumskarna hela träningen igår, ett tecken på hur otränad man är? jag trodde ju att jag tränade med div 3, ville inte vara så seriös och ta upp så mycket tid. men tydligen så var det div 2 iaf. men det är okej för vi tränar bara 3 gånger i veckan. nästa helg är det cup, 3 timmar bort från trondheim. innomhus! älskar futsal. det negativa är att den förmodligen är från fredag-söndag. micke kommer hem på måndag, så vi hinner ses några dagar sen åker jag iväg på fredagen. sen åker micke på träningsläger i 2 veckor dagen efter jag kommer hem. det gör ont, men sånt är livet antar jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0