3 DAGAR!

vet ni vad, jag trodde micke kom hem måndag eftermiddag/kväll. men han kommer hem sent på söndag! så det är bara fredag, lördag, söndag kvar. åh, det känns som ingenting just nu. för i morgon ska jag fixa lite här hemma, på lördag tränar jag, söndag tränar jag. jag tror att dessa dagar har gjort mig starkare. jag har faktiskt bara gråtit en gång.. det är riktigt bra gjort av mig! är ganska bra på att gråta annars. men nu är jag stark, det känns ganska skönt. dessutom är jag inte lika rädd att gå ut med geisha på kvällarna. ja, man lär sig mycket av att vara ensam faktiskt. men det är fortfarande väldigt tråkigt att göra saker ensam, sova, äta, laga mat..


jag vill tillbaka till värmen. få umgås med micke dygnet runt i 2 veckor.

Kommentarer
Postat av: Lise

Clas Ohlson har sikkert:) Vi kjøpte på flügger farge, men rekner med de fleste som selger maleutstyr har.



Kjempefint bilde av dere forresten! :)

2010-01-21 @ 21:27:55
URL: http://www.flittiglise.blogg.no
Postat av: Andrea

Så herlig bildet! :)

- Hils Micke og gratulere han med seieren da! :)

2010-01-21 @ 23:24:30
URL: http://www.alindsetmo.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0