FRÅGOR & SVAR

hvordan type hund er det du har? :) den var utrolig søt! hon är en blandning mellan shit-tzu och lhasa apso.

vad jobbar du med? nu nämner aldrig det i bloggen just nu har jag inget jobb, men jag hoppas att få ett snart!

1) Hva gjør du i Trondheim? Går skole? Jobber? jag gör inte så mycket just nu, söker lite jobb. jag flyttade till trondheim på grund av att min pojkvän bor där!
2) Trives du i Tr.heim? Fått deg mange venner? jag trivs helt okej, jag gillar sommarn mer än vintern. då är det jätte mysigt. jag har nyss lärt känna några svenskar som också bor där så det är skönt! annars så känner jag bara de andra flickvännerna/fruarna i laget.
3)Har sett på bildene dine. Og på mange av dem ser jeg du har så fine bølger. Er det naturlig eller bruker du en bølgetang for å få de krøllene? De er kjempefine:) jag sover med fläta, det är de ända jag gör. har inte naturligt lockigt tyvärr. men sover man med fläta så blir det genast lite mer volym! dessutom är det bättre för håret att sova med fläta.

Skulle egentlig spørre om noe av det samme som Lisa Mari. Jeg kan jo spørre om hvordan du oppfatter din egen stil og hvor du får inspirasjon fra? Stilikoner, osv. Og om du har noen kostholds/treningstips, fordi kroppen din så helt perfekt ut på noen bilder lengre ned her :) oj hur jag uppfattar min egen stil.. vet inte riktigt. men jag gillar den lite "hårda" stilen. inte så tjejigt dvs. jag får inspiration från allt möjligt. jag har ingen speciell stilikon, men modebloggare som elin kling tex har bra stil! jag gillar ashley olsen mycket också. tack, men den är långt ifrån helt perfekt! jag är dålig på kost tips, önskar jag kunde lite mer om sånt. men man ska äta ofta, många små mål om dagen. vilket jag är dålig på. just nu tränar jag mest fotboll, annars så har jag gymmat några dagar i veckan tidigare.

Jag undrar om en sak som jag undrat ett tag, den där västen som typ din mamma hade stickat? Hade ni något mönster till den? jag vet inte, men jag ska fråga mamma i morgon! så återkommer jag då.

Hvordan kan du beskrive kostholdet ditt? Er du sunn? jag är inte speciellt sunn måste jag säga. jag äter för dåligt, ibland äter jag bara middag och då äter jag massor. man ska ju äta flera gånger om dagen, det är de bästa. men jag har inte kommit så långt än, men jag försöker äta oftare! jag gillar ju cola, det dricker jag allt för ofta. godis äter jag också för ofta. men tränar man så är det okej! man jag borde dra ner på det goda, det är varken bra för tänder eller figur, hehe.
Røyker du? :) nej, det gör jag inte! tycker de luktar så illa. hehe
Hvordan hadde din drømmedag vært? just nu hade det vart att få ligga i solen och bara njuta av att vara utomlands. den känslan vill jag ha nu nu nu! är så trött på vintern.

Kommentarer
Postat av: Anita

jeg har ett spm side du sier at du flytta til kjærsten din i tr.heim, betyr det at dere hadde et avstandsforhold før? jeg har iaf det nå norge-sverige så derfor undrar jeg :P

2010-02-04 @ 12:49:57
Postat av: Anita

og hvor lenge har du og Micke vært sammen?

2010-02-04 @ 13:01:31
Postat av: josefin

anita: ja vi hade det när vi började träffas. det var riktigt jobbigt eftersom det tar mellan 10-13 timmmar med tåg. har ni långt avstånd? vi har vart tillsammans lite mer än 9 månader.

2010-02-04 @ 13:28:19
URL: http://josefinjohnsson.blogg.se/
Postat av: Andréa

Hehe, ja røyk lukter ille.. :)

2010-02-04 @ 15:42:30
URL: http://aLindsetmo.blogg.no
Postat av: Anita

ok vi har oslo-borlange så er 4-5timmer med bil og ca 7 med bussen, drygt men det er verdt det :D hvor lenge var dere sammen før dere flytta ihop?

2010-02-05 @ 13:45:28
Postat av: josefin

hur länge har ni vart tillsammans? :) vi började dejta i oktober, sen blev vi tillsammans i april, flyttade ihop i juli :)

2010-02-05 @ 17:43:54
URL: http://josefinjohnsson.blogg.se/
Postat av: Anita

vi har varit tilsammans i 7måneder :)

2010-02-06 @ 00:16:13
Postat av: josefin

anita: har ni planerat att flytta ihop? :)

2010-02-06 @ 00:25:46
URL: http://josefinjohnsson.blogg.se/
Postat av: Anita

ja vi er litt på det stadiet, nå bor jeg litt hos han i sverige og litt hjemmemen mest hos han. Har prøvd å få meg jobb i Sverige så vi får se :)

2010-02-06 @ 15:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0