GODNATT

i morgon ska jag spela match, det va väldigt länge sen! det återstår att se hur mycket man får spela. har ju ingen aning om de eftersom jag är ny i laget. det ska bli kul i alla fall. nu ska jag snart försöka sova, det jobbiga är att det är lite för varmt i sovrummet, har elementet på lägsta. stänger jag av fryser jag i natt. jobbigt, gillar bättre att sova när de är kallt. men vill inte bli sjuk. åh såg på yr.no att det ska bli kallar nu, -18 på måndag? herregud. jag som njöt av de där plusgraderna i två dagar. svider i ögonen, så nu säger jag god natt. sov gott


Kommentarer
Postat av: Anita

han er hemme hos seg og jeg hemma hos meg, men åker tlbake til han til veckan:) du f åpne ett fønster:) Det er bst å sove i et litt kjølig rom ja, bedre enn etvvarmt.

2010-02-20 @ 00:15:11
URL: http://blaaballong.blogspot.com
Postat av: MALIN

jättefin blogg =) allt bra med dig idag?

2010-02-20 @ 00:54:52
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0